لیست مقالات
List of Articles

مقالات صنایع غذایی مقالات تخصصی حوزه بازرگانی مقالات عمومی مقالات حقوقی

مزیت رقابتی

شرکت تجارت نخبه محب دارنده مجوز رسمی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز وازرت صنعت، معدن و تجارت بعنوان وارد کننده تلفن همراه مشغول به فعالیت است هدف شرکت ارتباط مستقیم با اصناف حوزه این حوزه جهت تامین انواع تلفن همراه از برندهای معتبر، با سرعت و کیفیت بهتر و قیمت بدون واسطه است .جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره اختصاصی 42190-021 داخلی 160 تماس حاصل فرمایید.

بیشتر بخوانیم
مزیت رقابتی

ویژگی‏ های توسعه یافتگی و عدم توسعه یافتگی اقتصادی

اين مقاله آموزه هایی برای مطالعة تحلیلی و منتقدانة مبانی فرهنگی و تاثیر آن بر رشد اقتصادی ارائه میدهد. هدف آن ایجاد یا تقویت توانایی «خوب پرسیدن» و «خالقانه اندیشیدن» و ایجاد حس تعالی و از طریق پرسش در تحلیلگران است. یكی از عوامل موثر در فرایند توسعه اقتصادی شناسایی معضلات و تنگناها و ارائه راه حل برای رفع آنهاست که این امر منوط به گسترش خرد جمعی از طریق تبادل اندیشه و اشتراک دانش، ارائه یافته ها و نظریه های جدید است که با عنايت به گستردگی زمينه‌های علمی و نياز روزافزون نظرات نو در علوم مدیریت و اقتصاد.

بیشتر بخوانیم
ویژگی‏ های توسعه یافتگی و عدم توسعه یافتگی اقتصادی

سیاست های ارزی جدید بانک مرکزی

دیدگاه دکتر محمد حسین ادیب استاد اقتصاد دانشگاه اصفهان در خصوص سیاست های ارزی جدید بانک مرکزی ایران تا ٣ خرداد فرصت دارد تا برای انطباق با قانون پول شوئی، بگونه ای عمل کند که نهاد ناظر بین المللی یک سال دیگر محدودیت علیه ایران را تعلیق کند. هیچ چیز برای کشور مهم تر از تعلیق ایران برای مدت یک سال دیگر نیست. مهم تربن نشانه پول شوئی در ایران ، قاچاق کالاست ، ۴٠ درصد کالاهائی که در مغازه ها وجود دارد قاچاق است ، هر مغازه داری که کالای قاچاق بفروشد و پول آن را در هر بانکی به حساب خود واریز کند آن بانک ، پول شوئی کرده است.

بیشتر بخوانیم
سیاست های ارزی جدید بانک مرکزی
12345...